Автобусны жолооч "Шаардлага тавихаар доромжилж, бичлэг хийгээд байна" гэж гомдол гаргажээ

Нийтийн тээврийн бодлогын газарт иргэдээс ирсэн талархлыг хүлээн авч, санал, гомдол, хүсэлт бүрийг тухай бүрд нь шийдвэрлэн ажиллаж байна. 2025 оны 4 дүгээр сарын 25-28-ны өдөр иргэдээс ирсэн санал, хүсэлт, гомдлыг хэрхэн шийдвэрлэснийг хүргэж байна.

Талархал: Иргэн Ц.Бямба-Дорж: Ч:35 “Гадна тойруугийн эцэс-4-р дэлгүүр” чиглэлийн 16-015 гарааш дугаартай жолооч автобусанд мартсан зүйлийг олж, буцаан өгсөнд баярлалаа.

Талархал: Өчигдөр хүүхэд цүнхээ орхисон байсныг 16-022 гарааш дугаартай жолооч олж өгсөнд баярлалаа.

Иргэний гомдол: Иргэн И.Н: Ч:50 “Улаанхуаран-ТЭЦ-3” чиглэлийн 1-162 гарааш дугаартай автобусны жолоочийн зан харьцаанд анхаарч арга хэмжээ авч хариу өгнө үү.

Шийдвэрлэлт: Нийтийн тээврийн автобусны жолоочийг ажил үүргээ гүйцэтгэж байхад хажуугаас орж, жолоочийн тайван байдлыг алдагдуулсан тул гомдол гаргагчийн буруутай үйлдэл гэж үзсэн.

Иргэний гомдол: Шалгагч Б.Э: Ч:26 “Тоосгоны үйлдвэр эцэс-Жанжин клуб” 1-112 гарааш дугаартай жолооч маршрутаа унтраагаад буудлаа уншуулаад хүн авахгүй хоосон явсан.

Шийдвэрлэлт: 1-112 гарааш дугаартай автобусны камерын бичлэгийг шалгахад Баянзүрх дүүрэг-хойд буудал дээр 17.49 цагт хүнгүй ирсэн. Суух хүн ирээгүй тул урд хаалгаа нээлгүй явсан.

Иргэний гомдол: Баянгол дүүргийн иргэн Т.Д: Ч:73 “ТЭЦ4-Зунжин худалдааны төв” 4-086 гарааш дугаартай автобусны жолооч 3, 4-р хорооллын эцсээс 5 шар хүртэл тасралтгүй утсаар ярьж байна. Хүүхэд бууж амжаагүй байхад хаалгаараа хавчих шахлаа. Шаардлага хүлээж авахгүй байна. Арга хэмжээ авч хариу өгнө үү.

Шийдвэрлэлт: 4-086 гарааш дугаартай автобусны камерын бичлэгийг шалгахад жолооч гарын оролцоогүй чихэвчээр ярьж явсан. 5 шар-хойд буудал дээр зорчигчдыг буулгаж байхдаа хаалгаа хагас хаагаад нээсэн.

Иргэний гомдол: Сүхбаатар дүүргийн иргэн О.М: Ч:27 “Вокзал-Өвөр согоот” чиглэлийн 18-047 гарааш дугаартай автобусны жолоочийн зан харьцаанд анхаарна уу. Картаа цэнэглэсэн гэж бодоод суутал үлдэгдэл хүрэлцэхгүй тул жолооч намайг загнасан.

Шийдвэрлэлт: Жолооч Э.А-д зорчигч нартай соёлч боловсон харьцахыг анхааруулсан. Тухайн асуудлын хувьд жолооч буудлын карма руу ороогүй байхад зорчигч нар суух гэж хаалгыг нь тогшсоны улмаас маргаан гарсан байсан.

Иргэний гомдол: Иргэн Г.Б: Ч:7 “Нисэх-Ард кино театр” чиглэлийн 3-060 гарааш дугаартай автобусны жолооч 118-р сургуулийн буудал дээрээс хүнээ авахгүй явсан.

Шийдвэрлэлт: 3-060 гарааш дугаартай автобусны камерын бичлэгийг шалгахад 118-р сургууль-хойд буудал дээр 3-087 автобустай цуг ирж хүнээ өгөөд 7.05 цагт 3 минутын зай аваад хөдөлсөн.

Иргэний гомдол: Жолооч: Ч:29А “Сэлбэ амралт-Өргөө амаржих газар” чиглэлд шалгагч явуулж өгнө үү. Карт дарж хөлс төлөх хүн алга. Шаардлага тавихаар хэл амаар доромжлоод загнаад зураг аваад бичлэг хийгээд байх юм.

 Шийдвэрлэлт: Орлого төвлөрүүлэлтийн тасагт мэдэгдсэн.

 Иргэний гомдол: Баянзүрх дүүргийн иргэн Ч.Х: М:1 чиглэлийн 25-099 гарааш дугаартай автобусанд ХХБ-ны карт уншуулж суух гэтэл төхөөрөмж нь ажиллахгүй байхад жолооч олон хүний дэргэд хэл амаар доромжлоод хөөж буулгасан.

 Шийдвэрлэлт: 25-099 автобусны төлбөр төлөлтийн төхөөрөмж нь тухайн цаг үед ажиллаж байсан. Гомдол гаргагчид Улаанбаатар смарт карт ХХК-ийн 315004 дугаарт ашиглах боломжгүй гэх картынхаа асуудлыг тодруулах талаар зөвлөгөө өгсөн.


Автобусны жолооч "Шаардлага тавихаар доромжилж, бичлэг хийгээд байна" гэж гомдол гаргажээ
Сэтгэгдэл
АНХААР! Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Мэдээний сэтгэгдэлд chig.mn хариуцлага хүлээхгүй.

Нийт сэтгэгдэл: 0
Шинэ мэдээ