"Pop Mart" тоглоомын компанийн үүсгэн байгуулагч Уан Нинг "Labubu" нэртэй бяцхан тоглоомын дүрээрээ дэлхийн хэрэглэгчдийн сэтгэлийг татаж, Хятадын хамгийн баян эрхмүүдийн нэг боллоо.
2024 оны сүүлээр Лиса "Labubu"-г сурталчлан олон нийтэд хүргэснээр уг дүр дүрсгүй эрэлттэй болж, зөвхөн 2024 онд "The Monsters" цуврал Pop Mart компанийн нийт орлогын 23 хувийг бүрдүүлжээ. Компанийн орлого 13.04 тэрбум юаньд хүрч, ашиг 200 гаруй хувиар өссөн байна.
Үүний нөлөөгөөр Pop Mart-ийн хувьцааны ханш огцом өсч, Уан Нингийн хувийн хөрөнгө нэг өдрийн дотор 1.6 тэрбум ам.доллараар нэмэгдэж, Forbes болон бусад жагсаалтаар Хятадын тэргүүлэх баячуудын эгнээнд багтжээ. Одоогоор түүний нийт хөрөнгө 18–23 тэрбум ам.долларын хооронд гэж тооцогдож байна.
Уан Нинг гэж хэн бэ?
Тоглоомын зах зээлд Labubu шиг брэндийн өсөлт нь зөвхөн хэрэглэгчдийн сонирхол төдийгүй маркетинг, нийгмийн сүлжээний хүч, хязгаарлагдмал нийлүүлэлтийн стратегитай салшгүй холбоотой гэж шинжээчид онцолж байна.
“Pop Mart” компанийн үүсгэн байгуулагч, “Labubu”-гийн эзэн Уан Нинг гэж хэн бэ |
2025-06-16 11:46:04
2025-06-13 12:17:16
2025-06-13 12:13:09
2025-06-16 17:55:23
2025-06-16 17:21:22
2025-06-16 16:08:32
2025-06-16 14:41:54
2025-06-16 14:31:30
2025-06-16 14:04:07
2025-06-16 13:59:26
2025-06-16 13:42:58
2025-06-16 13:35:44
2025-06-16 13:21:35
2025-06-16 13:01:37
2025-06-16 12:50:59
2025-06-16 12:17:15
2025-06-16 11:46:04
2025-06-16 11:36:53
2025-06-16 11:28:40
2025-06-16 11:06:09
2025-06-16 10:51:24
2025-06-16 10:48:17
2025-06-16 10:47:01
2025-06-16 10:38:23
2025-06-16 10:36:20
2025-06-16 10:36:09
2025-06-16 10:34:03
2025-06-16 10:27:44
2025-06-16 10:05:42